fundering över en latte

Är det bara jag som tror att klamydia är en myt och ett sätt för staten att kontrollera oss medborgare? Genom att vi går och testar oss så får staten tillgång till vårt urin och genom det vårt dna. Det är ju bara skrattretande att staten tror att man ska gå på att det finns en könsjukdom som har  flytningar ur urinröret som symptom. Vad menar de annars ska komma ut ur detta hål? Något som inte flyter och är fast istället? Nej, så länge det kommer något flytande ur mitt urinrör kommer jag inte uppsöka nåt sjukhus men om de däremot kommer något fast så kommer jag stå längst fram i kön på närmsta vårdcentral.

Vi i mitt kompisgäng tror stenhårt på denna teori! Visst har man fått något brev på posten eller några anklagelser ute på krogen. Men det är ingenting jämfört hur integritetskränkande det hade känts om jag visste att mitt dna fanns i nåt register...

/P

Kommentarer
Postat av: Mille

Sä jävla rätt Patte! Våga vägra kissprov!

2007-12-12 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0