i båstad

Solen steg så blygsamt över Pepes Bodega i morse att man trodde det var första gången någonsin under senhösten. Den speglade sig sen längs hela sängkanten, över smalbenen, de välsvarvade låren, förbi straffområdet, värmde sakta sig uppåt längs min nakna överkropp och slutligen fick jag soljäveln i ögonen och tvingade mig upp från min hästens säng med massagefunktion.

Jag gick en lång promenad genom "downtown" mot Bistro Grodlår & Timjan, perfekt tajmat då de öppnar 18 och jag var framme precis när klockan slagit hel. Beställde in lite frukost i form av en iskall Nils-Oscar(årets julöl), doften av mandel spred sig likt en aura kring mitt bord. En kall öl kan göra allt i en tid då mörkret oftast har greppet från morgon till kväll.

Nu blir de flyget upp till Stockholm

/ P.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0