Julbord

Blir så jävla förbannad! Var på julbord med jobbet igår, vi hade bokat hela Operakällaren. Jag och Max hade grundat som sig bör på kontoret innan, två whiskeypinnar och varsin flaska julmumma. Allt va upplagt för en toppenkväll! Men när vi kom fram och jag fick se julbordet ser jag, de fanns inga grisfötter! Vart fan är vi på väg? Jag blev så förbannad att jag kastade snus i dopp i grytan, spottade servitrisen i ansiktet och tog min rock och gick ut. Jag menar nån jävla ordning får de väl va? Snart e de väl kebab istället för julskinka som serveras? Som tur va hade frälsningsarmén börjat med sitt gratis julbord så jag och Max drog dit åt varsin grisfot sen delade vi på en flaska skumpa på toaletten och skrattade rått åt dem tragiska människorna som va där och åt. Sen avslutade vi kvällen med några kändiskåta tjejer i Max övernattningslägenhet på kungsholmen, så de blev lite dopp i grytan för oss ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0