Ligga?!

Malle ringde precis, han och några av boysen skulle på Idol finalen i Globen och undrade om jag va på? Först sa jag nej, jag menar vem vill kolla på Jihde somf örst utgav sig för att vara seriös sportjounalist men som sen visar  sig vara en riktig mediahora? Allvarligt? Ta och kamma dig Jihde! Men Malle öppnade mina ögon, jag menar vilka e de som kollar på idol? ja småtjejer, och inte kan de gå till globen själva? Vem har de då med sig? Ja sina morsor som då är ute på grönbete och vem står där med fräschaste mittbenan i stan? Jag! SÅ ikväll blir de ligga garanterat! Har tom bytt sängkläder i "kärleksnästet". Fan om man inte skulle ta och raka pungen också? De e ju rätt gottigt när den e len..jaja får se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: johan olsson

Hoppas du fick till det ordentligt med nån fin (finare än fiskens?). väl mött

2007-12-08 @ 05:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0