Svensson fasoner...

Känner att jag måste förklara mitt förra inlägg så att ni inte tror att jag börjat få svensson fasoner. Anledningen till att jag köper jultidningar är att träffa fina singelmammor. Jag gör så att jag köper så många tidningar/böcker som möjligt. Men bara en av varje ungjävel som ringer på dörren, sen när de väl levereras klagar jag på nåt och ber om att få prata med ungens föräldrar. Om de sen visar sig att ungjäveln har en fin mamma så slår jag på min välkända charm. Men om de visar sig att hon har ett mindre behagligt yttre så reklamerar jag bara bokjäveln. För vem vill läsa böcker när de finns tv?

Kommentarer
Postat av: hagamannen

vad tycker ekwell om äggets ankommande i eftermiddag?

2007-12-05 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0