Thailand

Thailand. Sitter just nu på playan med laptopen på magen, skriver med högran och har en kall singha i vänstran. Kan Julen bli bättre? Man förstår ju inte folket som åker på skidsemester eller till nåt land där temperaturen är under 25. Jag menar, hur mycket kläder har inte brudarna på sig då? Nej tacka vet jag ett varmt klimat där flickorna inte har termobyxor på sig.


Packade lätt när jag åkte, kondomer,  solskyddskräm och tre par shorts. Tog även med mig en kamera så jag kan visa julens erövringar för grabbarna i gänget när jag kommer hem.  Känns som om livet leker just nu, eller ett problem har jag faktiskt. Det gäller hur jag ska klara frillan när jag glider ner i vattnet.  Självklart doppar jag inte huvudet men det kommer ju alltid en våg när man har uppmärksamheten på nån fin flicka istället för vattnet. Eller så är det nån ungjävel som stänker vatten på en. Har funderat länge på detta problem och inte funnit nån lösning som har funkat i längden.


Nej nu ska jag svalka benen, kanske kissa lite med.


Ha en god jul mina svenska fans


P.E  


Kommentarer
Postat av: Teresa

FYYYYYYY FAAAAAAN VAD PATETISKT.
Get a life

2007-12-25 @ 18:27:29
URL: http://anamariateresa.blogg.se
Postat av: #14

Fan va härligt! Ännu härligare att folk inte kan ta lite när man driver med omvärlden:)
Dekadens for life

2008-01-02 @ 18:57:47
Postat av: P.E

Driver?

2008-01-02 @ 23:42:53
Postat av: Patte

Teresa...fan vad du är tråkig. Bara för att du inte gillar Thailand. Jag tycker också att Thailand är coolt...så sluta tjura och "Get a wife"

2008-01-14 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0