Fisken gör som han vill

Frukostmöte med coach Johansson och målvakts Mike på Scandic Ryd i morse o jag tog givetvis notan; 575 pix för tre frukostar...i mitt fall en tallrik flakes en smörgås med skinka, ett hårdkokt, ett glas juice o en dubbel latte.
Enligt Johansson försökte Fisken under helgen värva nya spelare till IFK Dekadens, tillvägagångssättet var något annorlunda. Han idkade samlag i olika ställningar med en mamma till ett framtida värvningsobjekt, kvinnan ska enligt källan vara född 1966 och vara citat "en jävel på o knulla". fine with me....var Fisken sugen på att knulla so? Jag hade inte heller tvekat.....


Frågan jag sedan ställde till Johansson var om han trodde detta mediedrev detta skapat var slutet på Fiskens karriär i IFK Dekadens? Johansson visst inte. Jag tycker att ingen människa i hela världen har rätt att bestämma..eller knappt ens tycka...vad Fisken gör eller inte gör i framtiden med sin fotbollskarriär.
Vill han sluta...fine with me, men trist att en fotbollskarriär av hans dignitet skulle ta slut med en undanskymd plats i IFK Dekadens.
Vill han fortsätta...fine with me, o väldigt roligt att ha honom kvar i fotbollens värld, håller kroppen är han ju fortfarande högklassig.

Johansson tyckte förstås det var roligt att håna mig för min silverjacka.
Själv hade han en grön fleecejacka o ett par Batistini.
Jag kunde inte hålla mig o Mike stod brevid o tyckte det var stor humor.
"Jag får också skit om det där, men jag tar det", sa Mike.
"Men det finns ju gränser", menade jag.
"Du måste lära dig att ta det", sa han bara kallt.....

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Tranåsaren

Fan va rätt Fisken! Du är min idol! Du borde ställa upp i bonde söker fru.

2007-11-28 @ 00:50:37
Postat av: Fisken

Tack. Jag gör mitt bästa, allt för laget osv.. Ja, eller "ensam mamma söker".

2007-11-28 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0