Funderingar över en Latte

Tog lite ledigt från jobbet idag och satte mig och tog en Latte, det är jag värd. Satt där och försökte se djup och tänkandes ut. Då kom jag och tänka på historien som florerat kring Fisken. Vad tycker jag om det egentligen? Fan hittar man nån som vill knulla lite så är det väl inget fel i de? Och så om laget kan tjäna på de så är det ju ännu bättre? eller? Nej det är sådant jävla hyckleri i fotbolls-Sverige idag, "anti-alkohol", "använd-kondom" och annat pretentiöst skitsnack. Nej nu låter jag bitter och gammal, hittade en konstig prick på ballen igår. Undra va de kan va? Ska fråga Zlatan nästa gång vi ses, kan ju va inbillning, men tycker att de börjar klia lite. Nej nu ska jag ut till Dekadens försäsongsträning och se om man kan få hänga med på förfest med dem sen. Vi ses

Kommentarer
Postat av: Granne

Enligt rykten så har Fisken påbörjat en svit...

2007-12-01 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0