Jag avslöjar IFK Dekadens framtid

image2

Enligt en källa med goda kontakter i klubben styrelse så tvingas IFK Dekadens spela även vårsäsongen i ligan. Detta då sponsorkontraktet med KS-Bygg tydligen skrevs över ett års tid. KS-Byggs advokater som jag pratade med, över en Poverino Special på Restaurang Konsumtionsföreningen där min polare kocken Murat jobbar, bekräftade att summorna det rör sig om är så stora att det inte finns en möjlighet för spelarna att kunna köpa ut sig.

Särskilt inte nu när de första spadtagen till KS-Bygg Arena ska tas nästa vecka. Dock påpekar källan att vissa spelare har fått personliga godkännande från VD Kihlgren själv att bryta kontraktet redan i januari, men det rör sig enligt källan om två eller högst tre spelare. Detta bekräftade VD Kihlgren när jag träffade han på mitt stamställe, The White Room på stureplan, över en pava rött Cuvée St-Vincent Blanc de Blancs Grand. Trevligt måste jag säga. Inom kort kommer de spelare som är bundna med kontrakt i vår att läggas ut på min blogg.


Well well, soppa ikväll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan är fisken??

2007-11-28 @ 11:46:33
Postat av: Anonym

Han e me mig. han gjorde ett misstag o lämnade sina kaldonger här. När han sedan dök upp för att hämta dem kidnappade jag honom. har Fisken här fastkedjad me elleksaker mm. Ni får honom i utbyte mot Gurra

2007-11-28 @ 16:59:20
Postat av: Fisken

Hjälp mig, jag utsätts för grovt sexuellt utnyttjande i stort sett dygnet runt. Byt mig mot Gurra, han kan behöva en omgång...

2007-11-28 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0