Angående elaka människor

Hej vänner

Jag ser mig själv som en öppen, varm, generös, snygg, trevlig och sympatisk människa. Därför kan jag inte förstå människor som är elaka mot mig. I det verkliga livet så har jag endast varit utsatt för en elak människa. Denna människa var Sonny Sansibar som under mitt sista år i grundskolan retade mig för att jag hade en liten brun fläck på mina kalsonger efter en hård idrottslektion. Men detta kunde jag ta eftersom han har ett namn som slutar på Y, så vi vet ju alla vad han gör idag. Dessutom var fläcken en del av mönstret på mina märkeskalsonger.

Men då jag idag gick in på min blogg för att skriva ett trevligt inlägg möttes jag av två elaka kommentarer, båda från samma människa. Kan inte förstå hur en människa kan vara elak mot mig, dessutom över internet. Nej jag ser hellre att dessa elaka kommentarer sägs ansikte mot ansikte över en flaska rött i mitt kärleksnäste...

Patte


Kommentarer
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ja precis.. Du är såååååå var och gosig... Ser alla som din jämlike och har inga fördomar alls...



Men förresten... Flaska rött?? Du kan inte mena att du dricker alkohol??? Nej, det måstevara fel.. Alkohol är till för folk som inte har tillräckligt med egen personlighet, utan måste hälla i sig gift, för att vara fungerande människor.. Whit Trash med andra ord.. Snälla... Säg inte att du är en sån.. Det skulle göra mig såååå besviken.

2008-10-13 @ 22:03:01
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0