Ny erfarenhet...

Tjenare vänner!


Idag har jag upplevt något jag aldrig tidigare varit med om! För en man med min erfarenhet händer detta inte så ofta och idag var det tyvärr en mindre positiv upplevelse. Det var nu i eftermiddags, jag hade precis gjort min obligatoriska kvart i tre tömning. Som vanligt gjorde jag en snabb koll innan jag spolade för att se om allt såg ut som vanligt. Men döm om min förvåning då jag fick syn på en liten, vit, sprallig gynnare. Det vill säga en liten mask låg där överst och kämpade för sitt liv. Blev helt ställd och visste först inte vad jag skulle göra och tanken att jag var allvarligt sjuk slog mig direkt. Men snabbtänkt som jag är plockade jag fram min Nokia N95 och tog ett kort på den och mms: ade det till min polare som läste några månader till sjuksköterska för några år sedan. Som tur var fick jag till svar att de inte var så alvarligt och att jag bara skulle gå till närmsta vårdcentral och berätta om masken. Men en man med mitt rykte kan ju inte gå till en sosse vårdcentral. Googlade istället på mitt lilla problem och hittade en bra sida: http://www.kollamasken.nu/. Har precis faxat in bilden till dem och har en natt med nervös väntan framför mig. Men imorgon vet jag i varje fall hur jag ska tackla problemet, blir att hålla sig till dess.


Sov Gott


Patte


Kommentarer
Postat av: t0tta

Åhhhh.. Så vidrigt.. Måste vara en såndär överklassmask, för sånt har jag aldrig haft.. *mår illa*

2008-10-13 @ 21:59:43
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0