Cyklister

Cyklister är en typ av människor som jag verkligen inte förstår. Att ta sig från a till b med hjälp av att trampa på några jävla pedaler känns verkligen inte 2008. Att komma svettig och äcklig fram till sin destination är ju inte så lockande. Vad driver dessa människor? Nej tacka vet jag min Suv där jag knappar in vart jag skall åka på GPS:en, ställer klimatanläggningen på 20 svala, sköna grader, lutar mig tillbaka och kör iväg. Ofta kör jag bort till min favoritparkering vid Sturebadet och helt enkelt sitter och tittar på alla välformade flickor som nyduschade är på väg hem från ett hårt träningspass. Ibland hälsar jag lite käckt på dem och frågar om de vill ha skjuts hem eller dela en flaska rött i mitt kärleksnäste.

Så, nu kom jag på bättre tankar så nu är det dags att lägga sig så man ser ut som den pigga 23 åring man känner sig som under helgens äventyr.  

Patte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0