Lista

Kände att jag behövde få det här ur mig, en lista över saker jag för närvarande ogillar, mår uppriktigt dåligt av.

5. Människor som beställer "en stor stark", småfolket borde sitta hemma o dricka om de inte har råd med skumpa

4. Lunchrestauranger där man inte får kaka till kaffet, jag menar va fan, ingår det kaffe ska de jävlarimig va en kaka också!

3. Tjejer i boxertrosor! Fy faan de finns ju string av en anledning, skärpning!


2. Analklåde-salva, fy faan kliar de i röven är de väl bara o klia tillbaks?

1. Mår så dåligt av att tänka på dem andra sakerna så jajg fixar inte att skriva fler. Jag återkommer..

Patte

Kommentarer
Postat av: t0tta

Vet du vilket mitt hatojekt, nummer ett är..? Nåt som får mig att må riktigt dåligt? När folk skriver ordet "dem" när det ska vara "de"... T.ex i meningen:



"Mår så dåligt av att tänka på dem andra sakerna så jajg fixar inte att skriva fler."



I vårt välutvecklade, välutbildade samhälle, borde folk klara av korrekt svenska. Vi är väl inga djur?

2008-10-13 @ 21:54:57
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Patte

Jag irriterar mig på människor som inte ens kan stava till JAG "jajg", vad är det för något? Är du norrman?

2008-10-14 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0